Sunday, February 13, 2011

bosan~

Life aku membosankan ke? entah lah. aku bukan perempuan yang keluar malam. clubbing? tak pernah ade dalam kamus hidup aku. aku juga bukan sorang yang suke tengok tv. tengok tv 24jam tanpa makan dan minum. itu bukan cara aku. tapi itulah. di sebabkan itu bukan minat aku, kadang2 life aku jadi bosan. aku suke sesuatu yang membuat hati aku "GEMBIRA". mcm mana ye? sms dengan orang tersayang. ya. itu KESUKAAN aku. BLOGGING? SHOPPING? haha like a therapy bagi aku. bila semua yang aku suka itu dah di laksanakan, aku pown jadi bosan. tak tahu nak buat ape. BF? sibuk dengan GAMES. huh! kadang2 rase nak marah. tapi itulah. bukan hak aku lagi nak mengongkong setiap ape yang die buat. iye lah. I am not his wife yet. :( bile ye status aku nak bertukar jadi PUAN? haha. dah lari topik nampak. so, skang aku bosan. that is why aku update blog. Actually, sesiapa yang bace blog aku yang tak seberape ni.. ni blog aku yang kedua.. atas sebab tertentu aku create blog baru. :) terima kasih. ehehe

sakit mate tak? haha. saje bagi cerah ckit ^^

No comments: