Sunday, February 13, 2011

zaman kanak2~ form 1 & form 2.

aku 1 kelas dengan bf aku since aku form 1 lagi. bukan lah aku bercinta dengan die dari form 1, tapi aku sebenarnye mungkin tanpe sedar dah jatuh hati dengan die pada kali pertame jumpe mase orientasi. cintakah itu? or sekadar cinta monyet? aku pown tidak pasti. hik3. tapi yang pasti hati aku dah tercuit. mase form 2 aku duduk belakang die dalam kelas. so die seorang laki yang sangat nakal. bayangkanlah kalau buku latihan yang cikgu tande tak pernah sampai kat aku. die sorok kat meje die. and budak2 laki sangat suke men bola kertas, tahU? bola yang di buat daripada konyokan kertas dan menjadikan ia sebijik bola. kalau kene kat kepale tu memang biol sekejap. sampailah satu hari aku tu bola yang die sepak kena kat kepala aku! sakit bukan men lagi. aku MENANGIS. hik3. sakit kot. dan aku bengang gile mase tuu.. aku dengan slumber ketok kpale die.. haha. sakit tak? padan muke kau! kate aku mase tu.. ye lahh. mase tu kami kawan kan. bukan bf, gf. :) bile di fikirkan. kelakar. dari seorang kawan yang rapat dalam gadoh mase tuu.. :)

No comments: