Tuesday, February 15, 2011

masa lalu.

Pernahkah wujud dalam perasaan kowang ingin kembali pada mase lalu? mesti pernah kan. lebih2 lagi mase lalu itu penuh dengan memori. penuh dengan kegembiraan. kalau la di beri peluang untuk aku undurkan mase, untuk aku lalui lagi sekali mase itu. aku lah orang pertama yang katakan "NAK". aku rindukan masa lalu. masa aku bersama dua sahabat baik aku. melalui rencah hidup suka dan duka. aku bahagia dengan mereka. walaupun pada ketika itu aku 'single'. betul orang kata, ade kekasih tak menjamin kebahagian. maksud aku kebahagian yang sebenar-benarnye bahagia. sekarang aku bahagia la dengan cinta hati aku sorang tu.. tapi bahagia yang lain mcm mane? aku tak rase sebahagia dulu. bukanlah bermakna aku tak bersyukur dengan apa yang ade. cume kekadang aku rase terkilan dengan apa yang berlaku. tak faham, dan cube memahami setiap langkah. tapi langkah itu kekadang kaku tak bermaya. aku cube untuk melangkah lagi. dan kadang2 aku tersungkur di pertengahan jalan. kehidupan. inilah kehidupan. tak pernah lari dari kesilapan. tak pernah lari dari kehidupan. masa laluku... walaupun kau dah berlalu, tapi memori itu masih tersemat di dadaku...

No comments: