Friday, November 11, 2011

Kehilangan.

aku sudah dapat rasakan. yang aku bakal kehilangan dia. aku tau, sejauh mana aku mencuba untuk mendekatkan diri. semakin jauh dia lari. aku tahu, aku tak sepatutnya mengejar bayang-bayang sendiri. perlu ka aku mengejar bayangan yang tak pasti? sedangkan realitinya aku sudah ada seorang insan yang betul-betul menyayangi diri ku. kenapa perlu aku mengharap pada dia? dia bukan siapa-siapa. dia bukan kekasih aku. dia tak lah handsome mane. baik? jauh sekali aku tak tahu. die seorang lelaki yang aku baru kenal. lelaki yang tanpa sedar menyentuh hati ni. lelaki yang begitu mudah untuk aku jatuh cinta. takde satu pun ciri-ciri lelaki idaman yang ada pada dia. tapi dia juga lelaki yang aku terfikir, terbayang. yang buat aku gelisah. bodohkan aku? 

No comments: