Thursday, November 24, 2011

you~

"Falling for you is something i never planned. tried to avoid it. but too damn strong to ignore it."

susah tau. susah sangat bila nak ignore sesuatu yang sentiasa ade dalam fikiran. susah sangat nak buang sesuatu yang sedikit demi sedikit menguasai hati. susah. tak semudah yang di fikirkan. kalau la masa dapat di undurkan kembali. kalaulah u dapat rasa ape yang i rasa. kalau lahhh... dan semua itu kalau lah. dan kalau lah ade delete button, remove ke or block user. kan senang. i memang click semua tu. sebab i nak lupa u. i nak pergi dari hidup u. sebab i tau. no matter how hard i try, u takkan dengan i. kan? sebab i tau. u still sayang die. ex u. dan persaingan i banyak sangat. i tak nak. i xnak semua ni berlaku. i nak lari. i nak lari dari sini. i nak balik malaysia. i nak jumpa family. i nak jumpa kawan2 i. and yang paling penting i nak jumpe bf. i nak jumpe die. i nak tahu ape perasaan i kat bf i. i nak tau. ape yang dah berlaku ni? bodohnya aku. bodoh sangat. tolong sedar diri ok. aku dah ade bf. dah ade bf!! yang sayang aku sangat-sangat. kenapa aku mesti ade perasaan kat laki lain? kenapa? dan perasaan tu buat aku sendiri rasa sakit. aku tak nak perasaan ni. tapi aku tak mampu. semakin aku cuba untuk lari semakin perasaan itu menghantui. pergila u. pergi lah. walaupun hati i nak u dekat dengan i. tapi diri i nak u pergi. pergi lah. jangan ganggu i lagi. i tak nak jumpe u. walaupun i tau kite akan jumpe.

you~~ pergila..

No comments: