Tuesday, November 15, 2011

semakin hari

semakin hari perasaan itu semakin hilang. kenapa? di mana silapnya? salah aku ke? susahnya bila bercakap tentang perasaan. sangat susah. kekasih, di mana kamu di dalam hati ku? kemana kamu pergi? jangan tinggalkan aku disini perasaan. dia, jangan sesekali menghapiri aku. aku takut. aku takut untuk berhadapan dengan keadaan dimana aku tak mampu buat pilihan. pilihan? bercakap pasal pilihan, pernahkan korang berada di situasi yang korang nak buat pilihan, tapi sebenarnya takde pilahan pun. faham ke? haha. aku memang dah gila. aku tak nak lukakan hati siapa-siapa. aku tak nak lulakan hati aku sendiri. aku tak nak. aku pernah terluka. tolong la hati. tolong la diri. tolong la fikiran. tolong belajar dari kesilapan. takde gunenye mengharap pada orang yang tak sudi. pada orang yang tak pasti. cukuplah sampai disini. aku perlu undur diri.

No comments: